Tilaus- ja toimitusehdot

Toimitus-, palautus ja maksuehdot ovat voimassa 1.6.2021 alkaen.

Tervetuloa ostoksille!

Blumie Living Oy (Y-tunnus 315657-7) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilatun tuotteen hinta on www.blumie.fi -sivuilla tilaushetkellä näkyvä hinta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden yhteishintaan lisätään toimituskulut, paitsi kotimaan tilauksissa tuotteiden ylittäessä rahtivapaan tilaussumman 59 euroa. Toimituskulujen suuruus määräytyy toimitustavan mukaan.

Huomioithan, että käsintehdyt tuotteet ovat uniikkikappaleita, ja niissä voi olla yksilöllisiä eroja mm. mitoissa, muodoissa ja väreissä. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskustannuksia, paitsi poikkeustapauksissa, jolloin asiasta on mainittu erikseen. Jos hinnastossa on selkeästi hintavirhe, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen, että kyseessä on virhe.

Voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia rekisteröitymättä tai kirjautumatta tilillesi, tällöin toimitusta koskevat tiedot täytetään tilauksen lopuksi. Rekisteröityminen nopeuttaa tilauksen tekemistä kun palaat asiakkaaksi, sillä rekisteröityneenä käyttäjänä sinun ei tarvitse täyttää osoitetietoja jokaisen tilauksen yhteydessä uudelleen. Rekisteröityneenä käyttäjänä pääset myös tarkastelemaan vanhoja tilauksiasi Oma tili -sivun kautta.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä vastaanottamasi tilausvahvistus. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalvelumme yhteystiedot

Blumie Living Oy 
[email protected]

NÄIN TILAAT:

1.     Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Tuotteiden määrää voi muuttaa vielä Ostoskorissa.

2.     Klikkaa Ostoskoriin ja tarkista, että kaikki haluamasi tuotteet on listattu ja määrät ovat oikein.

3.     Valitse toimitustapa.

4.     Klikkaa Siirry kassalle.

5.     Jos sinulla on lahjakortti, syötä koodi sille varattuun kenttään ja klikkaa Käytä koodi.

6.     Täytä nimi- ja osoitetiedot. 

7.   Valitse halutessasi Tilaukseni voi pakata kierrätettyyn pahvilaatikkoon.

8.     Valitse haluamasi maksutapa.

9.   Valitse Olen lukenut ja hyväksyn sivuston Tilaus- ja sopimusehdot.

10. Klikkaa Siirry maksamaan.

11. Suorita maksu valitsemallasi maksutavalla ja noudata maksusivun ohjeita.

HUOM! Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen maksettuasi tilauksen. Ellet saat tilausvahvistusta, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Tarkistathan roskapostisi, jos et ole saanut tilaus- tai lähetysvahvistusta.

TOIMITUSAJAT

Toimituksemme ovat nopeita – tilaus lähetetään 1-2 arkipäivän kuluessa, ja tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 1-3 päivän kuluessa lähettämisestä. Poikkeuksena taulut, jotka toimitetaan kahden (2) viikon kuluessa tilauksesta.

Halutessasi sinun on myös mahdollista noutaa tilauksesi suoraan varastoltamme Vantaalta, valitse tässä tapauksessa tilausvaiheessa toimitustavaksi Nouto varastolta (alle 59 € tilauksissa 4,00 euroa). Voit noutaa tilauksesi arkipäivisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana. Noudosta on aina sovittava erikseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota mukaan tilausvahvistus ja henkilöllisyystodistus.  

Jos tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme sinulle siitä sähköpostilla tai puhelimitse.

Blumie Living Oy ei vastaa kuljetusyhtiöistä johtuvista viivästyksistä tilausten toimittamisessa eikä ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

MAKSUTAVAT

Käytössämme on Paytrailin maksutavat, jotka mahdollistavat turvallisen verkkomaksamisen omassa verkkopankissasi sekä yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. 

Valittavanasi on seuraavat maksutavat:

·      Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut

·      Luottokorttimaksut seuraavilla korteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard

·      Mobiilimaksaminen MobilePay-sovelluksella

Maksupalvelutarjoaja Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
Y-tunnus 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Klarna-lasku

Osta nyt, maksa jälkikäteen! Klarnan laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa.

Klarna Laskulla maksaessasi lasku lähetetään sinulle sähköpostiin ja maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen. Maksuaika on 14 vuorokautta. 

Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Maksuehdoista voit lukea lisää alta. Tarkemmat tiedot löydät Klarnan nettisivuilta.

Klarna Erämaksu

Klarna-erämaksulla päätät itse, missä tahdissa maksat ostokset (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta täältä.

Tutustu tarkemmin Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin täällä.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta.

Klarna Bank AB (publ)
Y-tunnus 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 Tukholma

TOIMITUSTAVAT JA –KULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Kun ostoksesi kokonaissumma on yli 59 euroa, on kotimaan toimitus Postin toimipisteeseen ilmainen. 

Huom! Taulut toimitetaan erikseen.

Toimituskulumme ovat seuraavat kotimaassa:

  • Posti Postipaketti (paketti toimitetaan Postin noutopisteeseen) 4,90 € (Yli 59 € tilaukset: 0,00 €)
  • Posti Kotipaketti (toimitus kotiinkuljetuksella) 12,90 € 
  • Nouto varastolta (arkipäivisin klo 8-16) 4,00 € (Yli 59 € tilaukset: 0,00 €). Huom! Noudosta on aina sovittava erikseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitus Eurooppaan: 

Posti International Parcel Connect 14,90

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Haluamme, että olet tyytyväinen ostoksiisi! 

Verkkokaupastamme ostaminen on turvallista, ja asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit, ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. 

Kokoamista tai asentamista vaativien tuotteiden palautus on mahdollista vain ennen kokoamista/asentamista. Jos olet epävarma kokoamista tai asentamista vaativan tuotteen pitämisestä (esim. valaisimet, hyllyt), tulee sinun tehdä päätös palautuksen suhteen ennen kuin kokoat tuotteen tai asennat sen paikalleen.

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekemistä, joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse 010 508 0390. Saat meiltä ohjeet, miten toimit tuotteen palauttamisen suhteen. Antamallamme sopimusnumerolla palautus on sinulle aina ilmainen!

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, palautamme maksun käyttämäsi maksupalvelun kautta. Jos maksoit tilauksesi Klarna-laskulla tai -osamaksulla, katso tarkemmat toimintaohjeet täältä.

Huomioithan, että jos palautettava tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, Blumie Living Oy:llä on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Myös tuotepakkauksen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, muussa tapauksessa on Blumie Living Oy:llä oikeus periä tuotteesta arvonalennusta 30 %.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Vastaanotettuamme noutamatta jätetyn tilauksen olemme tilaajaan yhteydessä. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä palautusilmoitusta, perimme kaikki tästä aiheutuvat toimituskustannukset. Jos haluat tilauksellesi uudelleenlähetyksen, saat sen maksamalla uudelleenlähetyksen toimituskulut.

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Palauta vaihdettava tuote normaalisti yllä olevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina kulloinkin voimassa olevat toimituskulut.

ONGELMATILANTEET 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Olethan tällaisessa tilanteessa heti yhteydessä meihin, niin sovitaan palautuksesta ja korvaavan tuotteen lähettämisestä. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin, tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut matkalla, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle pakettia noudettaessa tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Kuljetusvaurioilmoituksen tehtyäsi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.